Friday, February 05, 2010

Lovely Maa


What a wonderful world...
~~~The world Is charged with the grandeur of God... ~~~~



Assalamualaikum... kin nak cerita serba sedikit pasal family aku ni . Che Zaharah binti Senik, jiran-jiran suker panggil panggil ma aku kak Rah. Nama yang begitu sinonim dengan diri kin. Walaupun dilahirkan dalam keluarga yang serba kekurangan tetapi ma tetap mempunyai ilmu dunia akhirat yang tebal di dada. Ma kin abiskan masa di kampung dengan mengekalkan adab-adab ketimuran.Lau nk tau maa kin ni terer bab-bab masak ni...masak plak sdap gler adoi cmner x gemuk anak nyer hihi..kin harap one day aku jugak akn master gk laa bab masak memasak ni.. maa kin terer giler msak nasi kerabu sedap woooo...Ma kin ni sekali-sekala "bekeng" bila kin tak dengar cakap die. Memang best la lau kena cubitan maut kat perut.. 

*sedapnyer


Tapi itu sebahagian daripada ajaran untuk anak-anaknya jadi manusia lau x jadi anakku sazaliah laa kin nanti...hihi..thank's ma for your guidance. Bak kata pepatah sayng kn anak tangan-tangan kn..lempang jer lau kuan ar sgt x la ank kuang ajr ngn kite nnti..hahah.


                                                        
* cantik kn mak kite

Picture ma aku dah upload kat tepi ni so tengok la ada macam muka aku x...heheh.cantik kan.. (^_^)