Saturday, November 19, 2011

Jom makan Nasi Ayam Penyet sedap ooh

Oke nak post pasal makanan pulak..haha. Tadi lunch aku dengan budak bilik, nak tau kt ner? dekat jer makan kat Restoren Ayam Penyet sebelah Tesco tu..Lama dah teringin nak makan  kat situ, tapi tak kesampaian sebab bila nampak KFC kat tesco, terus aku tukar plan ekekek..




Tapi kali ni jadi oke. Sampai je restoren AP tu terus order makan, kitorang tiga-tiga order makan sama menu je senang hee.Kat restoren ni ader ayam penyet, udang penyet, ikan keli penyet n lagi satu tak silap aku daging penyet. Kitorang ambik yang set A ayam penyet-baru RM7.90 sekali dengan air.murahkan... Sampai je makanan lepas baca doa laju je makan, sekali makan mak aiiihhhh pedas meletops bibir..walaupun pedas still sedap aku suke makanan pedas-pedas ni. so masuk laa dengan rasa aku.hehe.. Sape-sape yang tak pernah cuba makan kt AP sebelah tesco ni pegi la cuba tak rugi, pelayan pun baik n peramah gitu..

ni la ropernyer ayam penyet.