Monday, August 13, 2012

Pemberian yg tak disangka

      Semalam keluar shopping dengan kawan-kawan sekolah rendah. Plan dengan kawan-kawan ingat nak cari tudung semangat bawak baju raya bagi nak matching dengan warna tudung.Penat wei round-round mall lenguh dah kaki nak je suruh orang dukung haha,macam la aku ni ringan sangat kan. Saper suruh ajak keluar shopping raya time puasa emm. Penat tau tak. Lama jugak ronda-ronda cari tudung  raya yang match dengan warna baju raya tahun ni last-last jumpa jugak. 

      Kitorang berbuka sesama tapi aku terkejut berukzz bila bf zaman sekolah aka cinta monyet pun ada sekali weh haha terkezut beruk ambe, aku tak tau la dorang ni plan ke kebetulan memang aku nerves gile babeng dah haritu just cover je tanya kabar ahahaha. Memang kena bahan la haritu haha tercerita balik zaman budak-budak best sangat. Sebelum balik sempat lagi cari sehelai dua baju raya kawanpkawan aku ni,ye lah nak pergi terawih pun tak sempat dah time ni kan. Alang-alang dah keluar. Aku dengan arif jalan-jalan sekali teman dia cari kasut raya dia, lepas tu aku terperasan satu objek yg menarik minat aku kasut haha, dalam hati berkenan kat satu kasut ni smart oi..  Belek-belek jer la kan nak beli lain kali je la cash  takder dalam purse sekarang semua habis wat joli untuk raya. tetiba ada dia tanya nak ke? Haih dengan malu-malu kucing aku jawab tgk-tgk je dulu survey-survey.

     Ces padahal nak sangat cover je lebey pui. haha. Tak sangka dia ambik betul-betul kasut tu suruh aku try pakai. Lepas tu tanya saiz berapa. Err.. Segannya, tapi nak buat camne aku dah cakap taknak dia suruh try jugak pastu dia dapat saiz kasut aku terus dia pergi kaunter bayar.speechless kejap..... hmm untung la kaya bayar guna card credit, card credit saper la tu dia guna bapak dia punya gaknya haha.. Apa-apa pun terima kasih awak tuuuu.. Aku tak nak pun kau yg paksa aku ambik kan ok. aku akan anggap pemberian ini ialah hadiah dari seorang sahabat baikku. hihi Hensem jugak dia sekarang bakal engineer gitu tapi dia dah ada awek lah!! jangan rosakkan hubungan orang tak baik hehehe..Aku harap hubungan persahabatan kita takkan terputus kawan2 keep in touch okeh!

Haa ni la kasutnya bukan kasut raya kasut sukan ok hahahaha. Nike Air Max 87 women

terkejut jugak byk jugak dapat tali kasut free

close up sikit



Gambar kitorang keluar sama-sama tak diupload sebab kontroversi akan melanda jika diupload muahahaha zaaaaaaaaaaas