Thursday, June 30, 2011

Mesti rindu Nie

Hmm...pejam celik pejam celik dah nak habis dah cuti sem utk sem 6 ni..lepas ni dh naik sem 7 means last sem kt Kpm...tinggal 7 hari lagi aku nak bergurau senda, sakat anak buah, main dgn dorg petang-petang err...xbest nyer cepat betul masa berlalu rupanyer dah sebulan lebih aku kat umah bercuti..



* zaim yang comel mcm aku haha syg cekyu


Lepas nih takder dah nak merasa bangun pagi, sarapan dah siap depan mata tunggu basuh muka gosok gigi jer lepas tu boleh ngap kalau dah lapar sgt .(kalau malas sangat nak mandi huhuhu) bestnyer mkn nasi goreng cili api pagi pagi tambah ngn tea o panas pasti terangkat haaha..Kat hostel mana nak dapat beb mcm nie. Kalau bangun lewat mmg xder la mkanan, terpakse la aku berlapar sampai lunch nanti..makanan pun tak sesedap masakan mak kite kan.. =.='

Kawan-kawan pun msti aku akan rindu jgk nanti,syg korang ..even aku ada kawan-kawan kat kolej tu, tp kwn aku dari skolah rendah and skolah menengah still kwn aku yg aku akan slalu rindu nak hangout same-same bila cuti sem kn...

One more thing yang aku akan rindu of coz la dpt pg jln-jln dgn famili tersyg pergi Wakaf Che Yeh, Pasar Tani Wakaf Bharu, Rantau Panjang, Pengkalan kubor ...hah tu lah tempat feveret aku shopping selain KBMALL huhu bestnyer xpayah pakai duit kite pkai duit mak ayah jer ..hihi kalau kt kolej nanti semua bnda kena pkai duit kita, kalau keluar jln sikit mesti kena pakai duit tak sah kalau x abis 20-50 ringgit skali kuar. Tu tak campur dgn keinginan aku yang tinggi ni semua bnda  nak beli kalau kuar..

Haish, ,mcm-mcm hal lah aku ni kan, tu pasal la bila tiba cuti sem aku akan gunakan nya sebaik mungkin seronok tau duk umah..tp belajar still kena go on ..so aku kena berkorban demi pelajaran yeah!! 

Oke Daa salam sayang... nk tgk video dak comel ni tak oke tgk nie.