Wednesday, August 03, 2011

Satu pagi di kelas QS bersama En Zack lecturer yg cool..

Oke salam 3 Ramadhan, hah dah 3 hari kite berjaya menundukkan hawa nafsu ni. Terbaik semoga kita semua terus di perkuatkan iman melepasi semua cabaran dlm bepuasa.

Aku nak story something nie, pagi ni kitorg ade kls Quality System (QS) 2jam kls start kol 8-10. Masyallah punyer la ngantuk masa kat dalam kls, semua kwn kls aku dah mcm layu muke ala-ala baru bangun tido semua, so lecturer kitorg Encik Zack tanyer soalan pun acu tak acu nak jawab. Kehkehkeh kesian Encik Zack.. 

Lepas dia nmpk kitorg mcm xder espon dlm kls die, die suruh devide 4 group then kitorang disuruh bergerak ke padang kolej alamak apa la kne wt nnti...suspen jer..

Rupa-rupanya die suruh kitorg bincangg pasal tajuk yg diberikan pastu present dlm bntuk lakonan, nyanyian, syair hahah lwk. aku satu group dgn fana, mira,dan pejal..Kitrog kne wt disadvantages of SLA. oke jom aku nak tunjuk korang gambar-gambar masa aktiviti kigtorang pagi ni, Best Interesting hahah =.="..


group 3- aka group aku setail lah ! haha
                                                                 

group ke-4

group ke-2 lah semangat! haha

group 1


Our lec Encik Zack!  =)


Our group Ngee Best!!

pelakon terbaik- Ustzh Farhana haha..












Oke la tu jer daa. =)