Sunday, August 21, 2011

Shopping Rayer Kali Kedua haha

Oke ni entry untuk aktiviti membeli belah bersama kawan-kawan flat 2-h-9 hihi betul tak no umah korang nie? tak tahu lar. Ni aku nak shopping sikit untuk family tanda aku ingat jugak.Maa dan ayah selalu bagi duit tak beli ape pun untuk dorang sedih la pulak nanti kan..So sempena rayer ni aku nak semua happy-happy selalu.Beli sikit tanda kita ingat kan-kan-kan.. haha..

Aku gerak dalam pukul 12 kot, sebab tunggu cik Jiah, cik Semoh dan cik ina. Lama sangat bersiap bukan main lilit selendang hahaha.. Mulanya kitorang plan nak pergi Sogo dan Jln Tar, Tapi sebab gerun tambah takot aku terpaksa lupakan tau-tau lah kan, sekarang ni timbul balik kes "Acid splasher" siot betul lah... Buat emnyusahkan orang jer, emo lak kan.haha so Aku pun plan nak shopping rayer dekat feveret shopping mall Times square dengan Sungai Wang jer hahahahaha.. again-again..

tengOk lah kat bawah ni gambar sepanjang kitorang membeli-belah kali kedua rayer ni, memang jadi raya tahun ni bak kata Pakwe baru semoh "Fikri " hahah ^^ yer-yer je kan nak raya macam budak umur 12, padahal dah 21. Ada aku kisah ikot suker la kn kihkih..



sebelum pg shopping ceria  jer muka kn3?

"cannot buying "-memey la tokse beli pom haha


penat tunggu aku pilih seluar -sori ek kwn2 aku mmg cerewet sket kihkih

sorang-sorang muke dh mcm ape..tmbh penat kowt!



Oke tu jer lah kenangan sempena  shopping di bulan ramadhn yang mulia ini..