Monday, February 27, 2012

Dapat jugak

    Alhamdulilah setelah banyak kali terpaksa tangguh nak beli, akhir dapat jugak. Betul lah cakap kawan aku tak payah risau ada rezeki adalah tu.Hm dah lama kot tengok orang pakai akhirnya salah satu benda yang aku nak tercapai jugak tq pada kawan-kawan yang teman aku  benda ni cari kehulu-kehilir hehe . Risau jugak pergi kali kedua dia cakap takde stok. Nasib baik dah book awal-awal aritu, abang tu la suruh book dia cakap ini model laku sekarang. Memang la saya tau bang tu pasal saya mau beli model ni, dan dan pulak tunjuk aku yang lain. Dah la bajet cukup-cukup jer ni. Haha  nasib baik pergi dia ada simpan untuk aku, abg tu cakap ini last model saya angkat 15 biji semua dah sold out.pergh laku giler kedai abg ni. ada aku heran aahaha dengar je la dia potpetpotpet..Nasib baik kawan aku teman boleh la aku buat-buat borak dengan korang.

Tq so much teman aku beli ni k. nanti aku kaya aku belanja korang plak.hahaa koranglah sahabat sejati aku. Sayang korang.

abaikan muka  yg serabai tu-yg penting excited terlebih ni haha