Sunday, July 24, 2011

Apa lagi nak dikata memang sronok giler! GH part1

Assalamualaikum, oke kali ni aku nk tulis pasal aku ngn bff aku (iqah, zoe, and ieja) ktorg pg Genting Highlands (GH) weekend nie. Seronok sangat dapat jumpa best friends aku semua, rindu kot dah lama tak jumpa kan3? =.="  hehehe..

Iqah mesej aku hari jumaat lepas kls, die msg gtau kol 11 pg die gerak dari Kuantan. Die smpai dlm pukol 10 lebih, aku ambik die then kitorang tido umah atik.Plan nak tido umah Nina tapi tak jadi sebab die ada hal terpaksa balik Penang.

Pagi tu  kitorg gerak naik bas pukol 930pg bertolak ke Genting Highlands dalam bas tu aku tido baik punye ngantuk smlm tido lewat borak ngn Iqah tambah gosip-gosip sikit ala-ala mcm bedtime story lps tu ttidotak ingt dunia .. Nasib baik aku ni mudah terbangun aku kejot iqah dlm kol 630pg.

Kali nie nyer trip ke GH ramai sikit tak macam dulu, kali ni zoe ikot,adik ija ngn bf die pun ikot..Siap bawak Camera dsl,cun la camera mahal leh posing baik punyer,hehehe.

Oke nie la gambar kitorg sepanjang makan angin kt GH.. penat  la pulak baru balik dari GH,pastu nk taip pnjg2 kt entry first nie, nanti bersambung lagi ek. ..ambik feel dulu..... XOXO...

apa yang penting makan dulu "nasi lemak"

anak-anak dara bergosip tak cara org ambik gambar pun tak perasan -ades =.=

anip & iqah sweet gitu share mkn nasi lemak ekekek

ni partner i spnjg kt GH aku asyik berkepit ngn zoe jer.hehe jgn jelez

ieja dan wan( ieja overshadow wan haha)

satu bas penuh 

semua tak perasan ke aku snap gambar nie eish