Thursday, July 14, 2011

gcb ini best bro!!

             Uish tiba-tiba mengidam rasa nak mkn gcb burger lak mlm nie, td dh mkn nasi tomato time berbuka..hah rasakan td xmkn apa-apa,mlm ni semua nk bantai..Serius la aku nak makan gcb burger ada sapa-sapa boleh tolong belikan tak? hahaha (mcm la aku ni ank raja,kelip mata jap dh ada depan mata kn) h Abg aku ni aritu beriya-iya kol nk dtg kolej (mlawat adik die yg suka mkn ni), boleh jugak aku tapau die belikan Mcd kt dpn Tasik Kesuma yg baru bukak tue..hihihi.


*nak nie =_="

              Hari itu aku dgn pijo,haz, atik dan ain pg mkn kt Mcd. So aku pilih nk mkn gcb sebab before nie xpernah try mkn gcb nie.Ouh first aku mkn sdap oh lg best dri properity tp lemak die byk la..aku buang dgg yg ade lemak tu.Aku tak suka,atik kt tepi aku gelak2 lak aku asingkn benda alah tue.hahaha pelik kn aku..


*ain & pijo =)

*Ni set gcb utk lunch 

* hehe muka x ready ambik gmbar
Erm korg next time kite pg mkn Mcd lg eyh.Mengidam nie...