Saturday, July 30, 2011

Ramadhan dtg lagi.

Oihh mcm tak percaya dah msuk bulan ramadhan. Kesempatan ini aku ingin mengucap selamat menyambut bulan ramadhan Almubarak ya Karemm kpd keluarga aku, sori xdpt balik awl berpuasa kt umh.

Biasala bulan puasa standard la mesti rindu utk bersama kluaga kn. Bagi aku benda paling aku rindu biler time berbuka bersama kluarga aku, berjalan sama-sama ma ayh pg smyg terawih kt masjid, pegi bazar ramadhan dgn ayh aku cari lauk, air, kuih muih utk berbuka puasa, bangun sahur tolong ma aku siapkan mknan shur sama-sama, jln sama-sama pg madrasah smyg subuh...

Waaa i miss that moment so much... Hm.. :(  tak per lah itu la sebahagian pengorbanan kita sebagai pelajar dan anak kan... 

Utk kwn-kwn, marilah kita perbykkan amalan kite di bulan yg mulia ini. Semoga Allah menerima segala amalan kita dibulan ini.  Semoga Ramadhan kali ni lebih baik dari Ramadhan yg lps..amin :))))


Jom kita tgk video anwarhadi sempena bulan ramadhan ini ;)