Friday, October 07, 2011

Aku Bersyukur padaMU Ya Allah..

Alhamdulillah, alhamdulilah,alhamdulillah..syukur padaMu Ya Allah..

 Selama ni aku lalai Ya Allah, apa yang telah Engkau kurniakan padaku hari ini aku rasa aku kurang bersyukur pada Mu. Aku lalai dengan nikmat dunia yang hanya sementara ini. Dulu aku setiap kali selepas solat ketika di asrama teknik aku selalu akan membaca kitabMu, tapi sekarang dalam seminggu sekali sahaja aku mampu membacanya. Kenapa sekarang sungguh aku lalai. Ya Allah ...Betapa aku rindu padaMu takkala aku bersendirian melayari kesunyian, dengan membaca Ayat suciMu aku berasa sgt tenang.. Ya Allah istiqomah la diriku ini mengerjakan suruhanMu dan menjauhi larangan Mu. Juahkanlah aku dari anasir-anasir yg mnyebabkan aku lalai padaMu.

Dikala aku berada dalam kesusahan padaMu aku memohon kekuatan  dari Mu Ya Allah. Memohon agar rasa resah gelisah luka dan kesedihan dihati ini pergi jauh dari hati aku ini.. terima kasih Ya Allah apabila dekat dengan Mu aku berasa tenang menempuh segala dugaan hidup ini..


WHY DO WE CLOSE OUR EYES WHEN WE PRAY ? 
WHEN WE CRY? WHEN WE DREAM?
BECAUSE WE KNOW THAT THE MOST BEAUTIFUL THINGS IN LIFE ARE NOT SEEN,
BUT FELT BY HEART.