Sunday, October 09, 2011

Friend, i want u to know that u are really mean to me.

   Biarlah masa yang menentukan, bukan niat aku untuk mempermainkan perasaanmu itu tapi aku hanya anggap kamu sebagai kawan baikku. Tiada perasaan dalam hati ini untuk bercinta, dari awal lagi bukan ker aku dah bagitahu awal-awal no heart feeling, our relationship is no more than a best friend and i  really really hope you will understand and will always be my best friend forever and ever..Tq sebab hari-hari mesej tanya khabar walaupun aku tak balas mesej tu, esok masih ada lagi kunjungan mesej mu di telefonku ini. Sori aku bukan seperti gadis-gadis lain, aku tak mudah melafazkan kata cinta pada mereka yang tidak berhak untuk cintaku. Maybe suatu hari pintu hati aku terbuka untuk menerimamu, siapa tahukan.. Itu semua kerja Dia bukan kerja kita. Kita hanya merancang Dia yang menentukan. So percayalah betulah sangatlah tu kita kena percaya ni semua oke. 

"Cinta Aku Hanya PadaMu.Itu lah Cinta yang Satu, Cinta Kepada Allah SWT"