Tuesday, October 18, 2011

Misteri

Em semalam time aku dengan budak bilik dok ketawa terbahak-bahak, buat lawak semua tak ingat dunia. Malam tue jugak  tak boleh tido sebab dengar bunyi aneh macam bunyi orang tengah basuh baju. Giler ker saper pagi buta basuh baju pukol 3 pagi tue. Aku aspect bukan org kot, mulut nie gatai dok tegur ngek betol la. hehe sekali kena marah ngan dak bilik dorang cakap jangan tegur kot-kot bukan orang. Aih naik bulu roma aku malam tu, tapi desebabkan letih aku tido lena jugak tapi kesian dak bilik aku sorang nie tak leh tido plak hehe.. Emm tu jer la jadi persoalan aku saper yang basuh baju pagi buta tue. Budak ostel ker tutttttttttttt... Mintak-mintak lah bukan benda tu kan almaklumlah dah nak abis sem mcm-mcm lah benda yang nak menumpang wat kacau...

Esok pagi tue ada budak sebelah tndas pun dengar bunyi sama yang kitorang dengar. So apa korang rase mesti korang rase mender tue jugak kan heh psfffffffffffffft! -.-"