Wednesday, October 26, 2011

Pertama Kali Mendaki Bukit Broga (=

Satu perkataan yang menggambarkan perasaan aku panjat Bukit Broga adalah Stress! yeah itulah semangat sangat nak naik, hambek kao mengah-mengah + mencarut dalam hati sumpah tak nak datang dah...dalam hati jer la, orang ajak nanti maybe nak pergi lagi kot.

Adoi tu laa excited sangat malam tue, aku ingatkan Bukit Broga ni takderlah tinggi sangat, macam biasa panjat time camping kat skolah dulu. Tak sangka rupanya curam dan tinggi giler siap ada puncak-puncak 1, 2-8 lagi mak aii sempot aku dibuatnyer. TQ so much kwn-kwn AIN, ATIK dan HAZ yang setia kawan tolong aku sampai ke puncak ! Sayang korang .. umuah hee 

Best giler kot pengalaman mahal  mana nak dapat ni, bila laa pulak aku nak panjat bukit lagi tak sanggup dah ..(harapan).









 Thats all, with love :)